090408

Godmorgon

idag vaknade jag av att simon , väckte mej.. har sa att jag inte fick sova mer, mamma och pappa hade tydligen sagt det till honom.. för att jag inte ska gå och lägga mej så sent på kvällarna. aja jag gjorde iordning mej och skynda ner till bussen. men jag hade glömt mitt busskort. så jag fick springa tillbaka -.- jag hämtade busskortet och sprang ner till bussen, men de gick ingen buss. jag ringde till rebecca och sa de och att jag skulle ta 12.00 bussen i sället och att vi fick möstas på stan halv ett istället.
yes , så nu sitter jag här. ska snart fixa mej för att gå till bussen igen.. men sånt är livet!



Jag älskar dej rebecca ♥

Kommentarer
Postat av: Hihi

Jag är en beundrare till Rebecca...

2009-04-24 @ 18:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0