måndag

Hejsan

igår va jag me ellen :) hon mötte mej vid tåget vid halv 4 sen åkte vi på hus visning , för hon ska flytta.. sen kom vi hem till henne och hoppade stutts matta och tog kort , sen satt vi i garaget och snackade och ringde runt lite ;) hahha och sen tog vi fler sjuka bilder.. sen skulle jag hem och då följde ellen mej, och när vi kom till spärrarna såg vi att klockan var över sju.. och mitt busskort hade gått ut :S men de löste sej. på tåget mötte jag mamma pch pappa som jag åkte me hem.

och nu i dag är jag sjuk. jag mår Jätte illa och har SKIT ONT i magen !!
jag kanske kommer tillskolan imorn.. imorn  , är de piano.. de måste jag komma ihåg !! jag glömde förra veckan "/
nu kommer jag inte på något mer att skriva..

HUGS 'n' KISSES / Hanna

Kommentarer
Postat av: ellen

hade det asbra verkligen :)

kul att ring runt också, hah !

älskar dej <3

2009-04-22 @ 16:00:03
URL: http://ellennykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0