tisdag

hejhej :)

idag var jag i skolan och natta kom lite i slutet.. sen åkta vi hem.. då började vi med att äta ananas och glass ♥ mmmmmmm !
sen gick vi hem till natta och hoppade me johnny och vi tog lite bilder :) de kommer sen :)
se ut och cykla runt lite och sen till valla :D har inte vart där på skit länge , senast var i sommars :O
sen åkte vi hem och dom skulle äta.. så nu sitter jag här..
jag kollade golf klubbor innan jag satt mej här.. jag och pappa ska spela golf på torsdag :)
och imorgon , torsdag, fredag och måndag är jag ledig :D + lördag och söndag , 6 dagar !
imorgon kommer mamma hem. hon är i barcelona.. då skulle vi gör något.. hon ville göra någon bra vi två ? jag vet inte varför..
men roligt ska de bli hoppas jag :)
JA , de var väl allt jag hade och säga idag.. och jag ka försöka blogga mer..

HUGS 'n' KISSES / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0