MÅNDAG

hejhej
idag vaknade jag kvar i nio, satte igång mobilen och hade fått ett sms från cornelia :)
( det va skit länge sen vi träffades :O )
igår va jag och amanda ute i ´4 timmar och bara cyklade runt. hahah vi cyklade till ica och utanför står ju wille valroos *stavning* och säljer jordgubbar.. han sa lite sakner och jag och amada började as garva..
sen drog vi till pizzan och cyklade runt där.
sen när vi cyklar upp mot dagiset kommer seppo och någon mer och dom cyklade på världens konstigaste sätt.
dom bah:
-hahah så här kan inte ni göra,
ska vi tävla , brumbrumbruuum
och vi börjar as garva
idag ska jag packa till onsdag då jag åker till bergsjö med elvira..
jag måste städa mitt rum oxå -.- trååååååkigt

aja pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0