måste skriva lite

hejhej

jag känner att jag måste få skriva av mej lite..
min pappa e sjuk i huvet ! :O
jag skulle träffa amanda en liten stund.. när vi kom hem från tlva och anders typ 23.15
då får jag bara vara ute i 15 min.. till halv tolv. och vi skulle vara presis utanför huset..
åååååh va trött jag blir!!
men vi tog min cykel och åkte ner till vägen bara för att vi hade tråk . sen när de e 3 min kvar tills
jag ska hem så springer vi hem.. vi tänkte smyga ut igen men vi orka inte.. så nu sitter jag här..
idag var oxå sista dagen jag kunde träffa natta.. för hon ska segla i en vecka sen åker hon till gotland och jag till finland och när hon kommer hem är jag i finland en vacka till sen kaommer jag hem.. så vi kommer inte ses på 4 låååååååååånga veckor :(
jag saknar ellen och elvira skiiita mke. besök ellens blogg..
jag lägger in länken senare..

puss hej /

Kommentarer
Postat av: E

jag saknar dej otroligt Hanna ! :(<33

2009-07-08 @ 09:44:13
URL: http://ellennykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0