Lördag

Godmorgon alla blogg läsare :)

idag ska jag städa för familjen blixt kommer hit -.- jag orkar värkligen inte städa !! ska kanske springa me natta idag.. mén jag vet inte om jag orkar , för jag har fortfarande ont i mina ben.  kanske ska vara me amanda idag.. asså så himla mke ! :O skit jobbigt..

jag vill ha min månadspeng så jag kan köpa grejjer.. lr iaf köpa glass ;) LOVE it ♥
hahaha.. Ben and jerrys I'm In love!

nu vet jag inte så mke mer , hahahahah

Kyssar och kramar / Hanna


Btw , va tkr ni om bilden ? ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

fin ;)

2009-05-13 @ 20:05:18
Postat av: Matilda

söt bby <3

2009-05-13 @ 20:06:13
Postat av: --

söt

2009-05-13 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0